keyboard_arrow_up

Rhenus Office Systems Poland

Misja: Jako niezawodny dostawca, zapewnić mistrzowskie wsparcie procesów biznesowych związanych z przetwarzaniem informacji.

Firma Rhenus Office Systems Poland prowadzi działalność rynkową od roku 2001, świadcząc usługi obejmujące pełny cykl życia dokumentu w organizacji – od chwili jego powstania, poprzez kompleksowe przetwarzanie, przechowywanie, aż po bezpieczne zniszczenie. Nasze działania mają na celu obniżenie kosztów i poprawę wydajności procesów związanych z obiegiem dokumentów.

Obsługę klientów prowadzimy za pośrednictwem trzech podstawowych oddziałów: Warszawa/Nadarzyn, Poznań, Chorzów oraz dwóch biur handlowych w Krakowie i Szczecinie. Zarządzamy trzema profesjonalnymi magazynami do przechowywania dokumentów, w tym dwoma położonymi w aglomeracji warszawskiej w Nadarzynie i Ożarowie Maz. oraz jednym na Śląsku w Czeladzi. Centrala Spółki i oddział w Nadarzynie to jednocześnie nowoczesne centrum przetwarzania dokumentów dla klientów, którzy decydują się na outsourcing procesów back-office.

Przewaga konkurencyjna Rhenus Office Systems Poland polega przede wszystkim na doskonałym zrozumieniu potrzeb klientów i dopasowaniu rozwiązań, które zapewnią optymalizację procesów przy jednoczesnej redukcji kosztów operacyjnych. Nie bez wpływu na to pozostaje sprawna logistyka, bezpieczne rozwiązania IT oparte na normie ISO 27001 oraz ISO 9001, a także zmotywowany i kompetentny zespół zaufanych pracowników. Branżowe know-how i wymianę doświadczeń na polu zarządzania dokumentacją firma Rhenus Office Systems Poland otrzymuje od siostrzanej spółki Rhenus Office Systems GmbH, lidera europejskiego rynku w zakresie kompleksowego zarządzania dokumentami i informacją.