keyboard_arrow_up

Cyfrowa kancelaria i wprowadzanie danych

Przyspiesz pracę z dokumentami

Przyspiesz pracę z dokumentami

Masz poczucie, że dokumentacja w firmie przepływa zbyt wolno? Proces jej przyjmowania i przekazywania dalej spowalnia wiele istotnych procesów? A może pracujesz w trybie zdalnym i masz utrudniony dostęp do ważnych dokumentów? Przekonaj się, jak łatwo możesz usprawnić obieg firmowych dokumentów nadsyłanych do organizacji dzięki cyfrowej kancelarii.

Cyfrowa kancelaria

To usługa automatyzacji procesu przetwarzania korespondencji przychodzącej i wychodzącej w oparciu o efektywne oprogramowanie do kategoryzacji informacji. Dokumenty są szybciej przyjmowane, odpowiednio opisywane, przetwarzane i przesyłane dalej. Usługa obejmuje także skanowanie dokumentacji papierowej i ekstrakcję danych. Dzięki digitalizacji możesz automatyzować proces obiegu każdego dokumentu, który zostanie przesłany do Twojej firmy.

Masowa rejestracja danych

Cyfrowa kancelaria oraz powiązany z nią system wprowadzania danych sprawi, że uzyskasz szybki, wygodny i tani dostęp do danych pozyskanych z firmowej korespondencji, który pozwoli znacznie przyspieszyć i usprawnić wiele procesów w Twojej firmie. Od teraz będziesz mógł sprawnie obsługiwać własnych klientów i zwiększyć poziom ich zadowolenia z obsługi. Dodatkowo zoptymalizujesz czas i środki przeznaczone na rekrutację, szkolenie pracowników i kosztowne wyposażenie w niezbędny sprzęt, a twój zespół pracowników może wykonywać znacznie bardziej znaczące z punktu widzenia firmy zadania.

Proces masowej rejestracji danych
Proces masowej rejestracji danych

Poznaj nowy wymiar wprowadzania danych

Proces przyjmowania i wprowadzania do obiegu nowych danych jest jednym z tych elementów, które w bardzo dużym stopniu wpływają na opóźnianie procesów wewnątrzfirmowych, utrudniają ich optymalizację i hamują efektywną pracę. Możesz to jednak zmienić. Jeśli chcesz się pozbyć tego uciążliwego i czasochłonnego zadania, jakim jest wprowadzanie danych do systemów informatycznych, skorzystaj z usługi w modelu „front-office” i „back-office” realizowanej z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa przetwarzania danych zgodnych z RODO. Od razu odczujesz wzrost jakości i tempa dystrybucji nadsyłanych dokumentów.

  • Wykwalifikowany zespół pracowników, który można dowolnie skalować w zależności od aktualnego wolumenu wpływających danych.
  • Szybki, wygodny i tani dostęp do informacji pozyskanych z dokumentów, maili, poczty przychodzącej.
  • Szansę na minimalizację okresu niedostępności danych, gdy okresowo ich ilość ulega zwiększeniu.
  • Przejrzysty sposób rozliczeń - płacisz jedynie za efektywny czas pracy naszego zespołu uzależniony od zakresu i ilości faktycznie wprowadzonych danych.

Odkryj nowy wymiar pracy z danymi

Zoptymalizuj swoje procesy i przyspiesz swój biznes. Przekonaj się, jak niewiele wystarczy, aby wykonać pierwszy krok.

Skontaktuj się z nami