keyboard_arrow_up

Niszczenie dokumentów Czeladź

Czeladź leży w województwie dolnośląskim, w powiecie będzińskim. Sąsiaduje z takimi miastami jak Katowice, Sosnowiec, Siemianowice Śląskie i Będzin. Do najważniejszych zabytków i atrakcji turystycznych warto zaliczyć Kościół św. Stanisława Biskupa, Muzeum Saturn, zabytkowe domy, kamienice i kapliczki oraz pochodzącą z lat 50 XIX wieku dzielnicę Piaski. W Czeladzi funkcjonują hotele, centrum handlowe, placówki handlowe, a środowisko gospodarcze tworzą tu głównie małe i średnie firmy. Regularnie organizuje się tutaj uroczystości miejskie, spektakle i koncerty.

Niszczenie dokumentów Czeladź - poznaj obowiązki, które spoczywają na przedsiębiorcy

Należy wiedzieć, że administratorem danych osobistych jest każde przedsiębiorstwo. W końcu większość z nich gromadzi na potrzeby sprzedaży produktów/realizacji usług dane swoich klientów. Wszystkie te wrażliwe informacje muszą być strzeżone, do czego zobowiązuje m.in. RODO. Administrator zobowiązany jest do ochrony informacji także wtedy, gdy dokumentacja się przedawni. Aby wywiązać się z obowiązków, jakie nakładają na niego przepisy, musi prawidłowo zutylizować dokumentację. Niestety proces ten budzi sporo niejasności.

W przepisach nie znajdziemy informacji o tym, jakich narzędzi czy technologii powinniśmy użyć, by przeprowadzić niszczenie dokumentów w Czeladzi. Sprecyzowane są natomiast konsekwencje, które czekają przedsiębiorcę, jeśli zaniedba swoje obowiązki. Zdecydowanie warto więc przyłożyć się do odpowiedniego zutylizowania akt. Ale czy zwykła niszczarka biurowa okaże się tu wystarczająca? Historia zna przypadki, gdy samodzielnie niszczenie dokumentów nie wystarczyło, bo jeśli ktoś dysponuje ogromną cierpliwością, odczyta informacje ze ścinków. Z tego powodu znacznie pewniejszym i bezpieczniejszym rozwiązaniem będzie zaufanie ekspertom.

Profesjonalne niszczenie dokumentacji - Czeladź i okolice

Możemy pochwalić się infrastrukturą, do których większość firm nie ma dostępu. Powodem zazwyczaj są wysokie koszty. Dzięki temu, że działamy na szeroko zakrojoną skalę możemy zaproponować naszym klientom najnowocześniejsze sposoby. Niszczenie dokumentacji przebiega z użyciem specjalnej instalacji. Dzięki niej utylizacja zachodzi gładko - szybko i skutecznie. Profesjonalna usługa oznacza więc, że znacznie oszczędzisz czas. Zamiast oddelegowywać swoją załogę do obsługi niewydajnej niszczarki biurowej, zespół może wykonywać pracę tak jak zawsze. My w tym czasie zadbamy o to, by fachowo przeprowadzić niszczenie dokumentów.

Bezpieczeństwo to dla nas priorytet

Współpracujemy z różnorodnymi firmami. To, co łączy te podmioty, to chęć zabezpieczenia się przed wyciekiem danych. Gwarantujemy ochronę powierzonych nam informacji.

  • stosujemy system wymiennych pojemników - służą do transportu oraz do gromadzenia akt przeznaczonych do zniszczenia,
  • stawiamy na kwalifikacje naszej załogi - dbamy o jej doskonałe przeszkolenie,
  • przewozimy dokumenty z pomocą pojazdów z GPS - w rezultacie zawsze dokładnie wiemy, gdzie aktualnie znajdują się zbiory klienta.

Staramy się dopasować do każdego klienta. Stawiamy się we wcześniej uzgodnionym terminie. Oferujemy zarówno możliwość niszczenia tradycyjnego (utylizacja od razu w naszym obiekcie), jak i niszczenie mobilne (wstępna utylizacja wykonana w siedzibie klienta). Zależy Ci na tym, by dowiedzieć się więcej o ofercie? Z przyjemnością poznamy Twoją firmę i zaprojektujemy pomoc w taki sposób, byś jak najsprawniej mógł uporać się z problemem przestarzałej dokumentacji.

Utylizacja dokumentów Czeladź - jak troszczymy się o bezpieczeństwo informacji?

Utylizacja akt firmowych zawsze powinna przebiegać zgodnie z zasadami bezpieczeństwa. Zaniedbania na tym polu mogą sporo kosztować - wyciek poufnych informacji często oznacza karę grzywny oraz utratę zaufania klientów do Twojej firmy.

Niszczenie dokumentów w naszym wykonaniu to pewność, że Twoje informacje są strzeżone i nie trafią w niepowołane ręce. Dbamy o to, pilnie nadzorując proces transportu akt do naszej siedziby oraz korzystając z nowoczesnej instalacji niszczącej.

 

Dlaczego warto nam zaufać?

Klienci przekazujący nam swoje zbiory mogą liczyć na kompleksową pomoc. W Rhenus Office Systems Poland już od pierwszych chwil realizacji usługi oferujemy przydatne wsparcie, polegające m.in. na dostarczeniu pudeł archiwizacyjnych i spakowaniu akt. Organizujemy bezpieczny transport dokumentów do naszej siedziby. Do tego celu wykorzystujemy specjalne pojemniki oraz pojazdy wyposażone w GPS.

Z przyjemnością udzielimy więcej informacji o tym, jak wygląda niszczenie, archiwizacja i przechowywanie dokumentów.

Zapraszamy do skontaktowania się z naszymi ekspertami.

Skontaktuj się z nami!

Dowiedz się, jak możemy pomóc Ci chronić Twoje najcenniejsze zasoby!

Kontakt
Skontaktuj się z nami!