keyboard_arrow_up

Obsługa archiwum zakładowego

Obsługa archiwum zakładowego

Wyższa wydajność dzięki outsourcingowi

Zapewnienie i ustawienie systemów regałowych, wdrożenie rozwiązań związanych z zabezpieczeniami, jak również możliwość zastosowania topologii archiwum i systemu dostępu do plików zgodnych z oczekiwaniami w ramach ładu informacyjnego (information governance) to prawdopodobnie największe wyzwania, jakie stoją przed firmami decydującymi się na organizację archiwum we własnej siedzibie. Wyspecjalizowany dostawca usługi dokona przejęcia zasobów informacyjnych, a dzięki posiadanemu doświadczeniu będzie w stanie zapewnić klientowi obniżenie kosztów oraz znaczącą poprawę efektywności zarządzania zasobami archiwalnymi.

Profesjonalne wsparcie wewnętrznych procesów przechowywania dokumentów

Ze względów prawnych lub organizacyjnych wiele przedsiębiorstw decyduje się na przechowywanie dokumentów w siedzibie firmy. Sytuacja ta wymusza podjęcie znaczącej inwestycji, której koszty obejmują zasoby pracownicze oraz stosowne rozwiązania informatyczne, jak i odpowiednią infrastrukturę techniczną archiwum.

Czasem trudno jednak wykonać wszystkie te działania we własnym zakresie, a zatem dobrą decyzją może być podjęcie współpracy z profesjonalistą, który posiada specjalistyczną wiedzę, know-how branżowy i znajomość procesów archiwizacyjnych.

Profesjonalne wsparcie wewnętrznych procesów

Elastyczność wdrażanych rozwiązań archiwizacyjnych

Dzięki elastycznej strukturze wewnętrznej jesteśmy w stanie szybko reagować na zmiany.

W przypadku decyzji o zmianie przeznaczenia powierzchni dotychczas wykorzystywanej na potrzeby firmowego archiwum, możliwe jest szybkie przeniesienie, zasobów przedsiębiorstwa do jednego z obiektów Rhenus Office Systems Poland. Proces odbywa się zgodnie z odpowiednimi zapisami dotyczącymi poziomu obsługi.

 

Elastyczność wdrażanych rozwiązań archiwizacyjnych