keyboard_arrow_up

System bezpiecznych pojemników w procesie niszczenia

System Bezpiecznych Pojemników

SYSTEM BEZPIECZNYCH POJEMNIKÓW

Wiele przedsiębiorstw, szczególnie tych o rozbudowanej strukturze i przetwarzających tysiące dokumentów zawierających dane wrażliwe, takie jak dane osobowe czy poufne informacje dotyczące działalności rynkowej organizacji, nie posiada odpowiedniego zaplecza do zapewnienia zgodnego z prawem, trwałego usunięcia danych. Rhenus Office Systems Poland oferuje rozbudowany wachlarz w pełni bezpiecznych, oszczędnych i przyjaznych dla środowiska usług, w tym niszczenie i utylizację dokumentów oraz innych nośników informacji. Stosowany przez nas system wymiennych, aluminiowych pojemników umożliwia całkowite zabezpieczenie wrażliwej dokumentacji od momentu jej zbiórki, poprzez transport, a skończywszy na jej profesjonalnej utylizacji.

Wybierz pojemnik i sprawdź pojemność

Pojemnik S120
Pojemnik S240
Pojemnik T70
Pojemnik T21
Pojemnik T61
chevron_left
chevron_right
1
5
Secure HD

Pojemnik Secure HD 120l

Objętość: 120 litrów
Wymiary: 92 x 47 x 48
Ładowność: do 65 kg dokumentów lub ok. 17-20 segregatorów
Zabezpieczenie: Unikalny, indywidualny numer, zamek na klucz
Secure HD

Pojemnik Secure HD 240l

Objętość: 240 litrów
Wymiary: 105 x 56 x 65
Ładowność: do 120 kg dokumentów lub ok. 35 segregatorów
Zabezpieczenie: Unikalny, indywidualny number, zamek na klucz
T70

Pojemnik - T70 70l

Objętość: 70 litrów
Wymiary: 56 x 40 x 40
Ładowność: do 35 kg dokumentów lub ok. 10 segregatorów
Zabezpieczenie: Unikalny, indywidualny number, zamek na klucz
T21

Pojemnik - T21 250l

Objętość: 250 litrów
Wymiary: 104,5 x 45,5 x 55,5
Ładowność: do 130 kg dokumentów lub ok. 35-40 segregatorów
Zabezpieczenie: Unikalny, indywidualny number, zamek na klucz
T61

Pojemnik - T61 600l

Objętość: 600 litrów
Wymiary: 104,5 x 119 x 75
Ładowność: do 320 kg dokumentów lub ok. 80-90 segregatorów
Zabezpieczenia: Unikalny, indywidualny number, zamek na klucz

Jak wygląda proces świadczenia usługi bezpiecznych pojemników?

Proces świadczenia usługi niszczenia dokumentów
Proces świadczenia usługi niszczenia dokumentów

Dostarczenie i odbiór bezpiecznych pojemników

Po zamówieniu usługi niszczenia klienci otrzymują bezpieczne pojemniki na dokumenty lub inne nośniki danych (o pojemności od 70 l do 600 l).

Następnie, w zależności od ustaleń umownych, następuje jednorazowa lub cykliczna wymiana pojemników.

Pełne pojemniki zostaną w protokolarny sposób odebrane z siedziby klienta i przetransportowane samochodem ciężarowym wyposażonym w system nawigacji satelitarnej GPS do instalacji niszczącej.

Normy w usłudze bezpiecznych pojemników

  • Niszczenie dokumentów odbywa się w zabezpieczonym, strzeżonym obiekcie, zgodnie z normą ISO 21964;
  • Nad prawidłowym przebiegiem procesu czuwa doświadczony personel;
  • Certyfikat zniszczenia dokumentów zostanie wygenerowany automatycznie przez system informatyczny;
  • Dzięki numeracji barcodem każdego pojemnika, certyfikat otrzymasz wraz z fakturą VAT (nie później niż 14 dni po zniszczeniu dokumentów);
  • Klient dokonuje płatności za usługę dopiero po otrzymaniu faktury i certyfikatu zniszczenia dokumentów.
niszczenie dokumentów Lublin - niszczenie dokumentów Opole

Zobacz video z procesu niszczenia

Nasi eksperci chętnie doradzą i udzielą wsparcia, bez względu na to, czy chodzi o profesjonalne niszczenie bieżącej dokumentacji biurowej w niewielkich ilościach, masowe niszczenie wielu ton dokumentów papierowych z zasobów archiwum zakładowego, czy też niszczenie i utylizację cyfrowych nośników informacji (CD, DVD, HDD). Na koniec klient otrzyma pisemne poświadczenie zniszczenia.

Niszczenie dokumentów - informacje

Musisz wiedzieć, że:

  • Posiadamy najwyższą w branży polisę OC kontraktowego i deliktowego z sumą 10 milionów złotych;
  • Oferujemy możliwość sporządzenia bezpłatnej wyceny w ciągu 24 godzin - zadzwoń na infolinię 801 013 014 i dowiedz się więcej;
  • Gwarantujemy najlepsze ceny niszczenia dokumentów dzięki skali działalności. Nasze auta odbierają dokumenty w każdym z 380 powiatów w Polsce przynajmniej raz w tygodniu;
  • W 15 największych miastach w Polsce jesteśmy codziennie. Proponujemy szybkie terminy realizacji w bardzo rozsądnych cenach.

Bezpieczeństwo, bezpieczeństwo, bezpieczeństwo

Klientom zapewniamy pełną ochronę wrażliwych i poufnych informacji. Z nami znika ryzyko wydostania się danych na zewnątrz m.in. w formie wycieku, którego konsekwencje mogą być liczone w setkach tysięcy czy nawet milionach złotych. Profesjonalne niszczenie dokumentów w naszym wykonaniu to nowoczesna infrastruktura, stanowiąca podstawę maksymalnego bezpieczeństwa i wydajności. Obejmuje ona:

Jak oszacować ilość dokumentów do zniszczenia?

Aby dowiedzieć się jak oszacować ilość dokumentów do zniszczenia, zapoznaj się z przygotowanym przez nas artykułem.

Przejdź do artykułu
Jak oszacować ilość dokumentów do zniszczenia?
  • 4 nowoczesne oddziały z wysokowydajnymi instalacjami niszczącymi,
  • tysiące specjalistycznych pojemników do zbiórki dokumentów z indywidualnym zamkiem,
  • własną flotę 41 pojazdów monitorowanych przez GPS,
  • codzienne niszczenie materiałów w 3 stopniu utajnienia wg normy ISO 21964,
  • certyfikowany system zarządzania bezpieczeństwem informacji (ISO 27001) i zarządzania jakością (ISO 9001),
  • odpowiednio wykwalifikowany i zweryfikowany pod kątem niekaralności personel, zobowiązany do zachowania tajemnicy,
  • zezwolenie na gospodarkę odpadami oraz licencję transportową.
Przechowywanie dokumentów w archiwum Rhenus Office Systems Poland w Czeladzi

System bezpiecznych pojemników

Formalności ograniczone do minimum, czyli łatwa utylizacja dokumentów

Jak skutecznie zażegnać problem przedawnionych akt?

Powinności związane z zapewnieniem bezpieczeństwa firmowym danym to jedne z najważniejszych obowiązków przedsiębiorcy. Wybór odpowiedniego sposobu utylizacji akt zawierających wrażliwe dane stanowi więc istotny moment, który czasem może zdecydować o przyszłości firmy. Błędy na tym polu mogą sporo kosztować. W Twoim interesie jest zrobienie wszystkiego, co możliwe, by ich uniknąć. Nie da się kompleksowo zadbać o bezpieczeństwo danych bez prawidłowego niszczenia przedawnionych dokumentów. Chociaż po pewnym czasie stają się one całkowicie nieprzydatne dla firmy, nadal mogą wyrządzić sporo szkody w niepowołanych rękach. Jesteśmy tu po to, by zapobiec takim problemom.

 

Bezpieczne pojemniki a wymogi prawne akt zawierających dane osobowe 

Firma będąca administratorem danych osobowych jest zmuszona do tego, by przestrzegać określonych terminów przechowywania. O określonych procedurach nie należy zapomnieć także później, gdy konieczne będzie niszczenie dokumentów. Co na ten temat mówi obowiązujące prawo?

Zgodnie z aktualnymi przepisami firma może samodzielnie wybrać sposób utylizacji dokumentów. Możliwości może być kilka. Obok tradycyjnych sposobów, opierających się na wykorzystaniu urządzeń biurowych (niszczarki) istnieją także bardziej zaawansowane rozwiązania. W Rhenus proponujemy naszym klientom to drugie podejście, oferując im dostęp do nowoczesnych technologii. Usługa niszczenia dokumentów, zrealizowana z ich pomocą to wariant, który nie ma sobie równych na polu bezpieczeństwa informacji.

 

W jaki sposób przebiega bezpieczna utylizacja dokumentów firmowych?

Współpraca z wyspecjalizowanym podmiotem, takim jak Rhenus, to dostęp do infrastruktury o większej skuteczności niż typowe urządzenia biurowe. Jesteśmy w stanie zagwarantować zdecydowanie wyższy poziom przetworzenia akt, niż tradycyjne niszczarki. Profesjonalna utylizacja sprawia, że w żaden sposób nie da się odzyskać informacji. W rezultacie cała zawartość akt naszych klientów pozostaje bezpieczna.

Podmioty, które do tej pory skorzystały z pomocy Rhenus, doceniają nasze usługi bezpiecznych pojemników za:

 

  • kompleksowość
  • terminowość
  • priorytetowe traktowanie procedur bezpieczeństwa

Mamy doświadczenie w rzetelnym planowaniu utylizacji z wykorzystaniem bezpiecznych pojemników na dużą skalę. Obsługujemy przedsiębiorstwa z różnych branż, w tym korporacje, dysponujące ogromnymi ilościami dokumentów. Podczas swojego działania bazujemy na sprawdzonych procedurach. Dzięki nim możemy skutecznie zadbać o kwestie bezpieczeństwa. Klienci, którzy zdecydowali się na współpracę z naszą firmą, obdarzyli nas ogromnym zaufaniem. Nie chcemy go zawieść. By zapewnić im najwyższe standardy bezpieczeństwa, zatroszczyliśmy się o prawidłowe zabezpieczenie obiektu i o świetne przeszkolenie naszej załogi. Na każdym etapie utylizacji weryfikujemy poprawność procesu. Wszystko po to, by utrzymać wysoki standardy, które sami sobie narzuciliśmy.

 

Klienci Rhenus mogą liczyć na szeroko zakrojoną pomoc

Firma, która chce samodzielnie zadbać o utylizację swoich akt, już na samym początku może napotkać różne problemy. Wynikać mogą z wielu kwestii. Nierzadko przeszkodę stanowi brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury, nieznajomość wymogów prawnych czy brak wiedzy na temat planowania tego typu procesu. Do tego należy dodać braki kadrowe - w końcu przeprowadzanie tak szeroko zakrojonych działań, jak zbiorowa utylizacja dokumentów, wymaga dodatkowych rąk do pracy. Alternatywą jest oczywiście oddelegowanie do tego zadania już zatrudnionej załogi. To jednak rodzi kolejne trudności, związane z przeszkoleniem i z zaniedbaniem dotychczasowych obowiązków na rzecz utylizacji akt.

Niszczenie dokumentów w systemie bezpiecznych pojemników

Jak skutecznie zażegnać problem przedawnionych akt?

Powinności związane z zapewnieniem bezpieczeństwa firmowym danym to jedne z najważniejszych obowiązków przedsiębiorcy. Wybór odpowiedniego sposobu utylizacji akt zawierających wrażliwe dane stanowi więc istotny moment, który czasem może zdecydować o przyszłości firmy. Błędy na tym polu mogą sporo kosztować. W Twoim interesie jest zrobienie wszystkiego, co możliwe, by ich uniknąć. Nie da się kompleksowo zadbać o bezpieczeństwo danych bez prawidłowego niszczenia przedawnionych dokumentów. Chociaż po pewnym czasie stają się one całkowicie nieprzydatne dla firmy, nadal mogą wyrządzić sporo szkody w niepowołanych rękach. Jesteśmy tu po to, by zapobiec takim problemom.

Niszczenie akt zawierających dane osobowe - wymogi prawne

Firma będąca administratorem danych osobowych jest zmuszona do tego, by przestrzegać określonych terminów przechowywania. O określonych procedurach nie należy zapomnieć także później, gdy konieczne będzie niszczenie dokumentów. Co na ten temat mówi obowiązujące prawo?

Zgodnie z aktualnymi przepisami firma może samodzielnie wybrać sposób utylizacji dokumentów. Możliwości może być kilka. Obok tradycyjnych sposobów, opierających się na wykorzystaniu urządzeń biurowych (niszczarki) istnieją także bardziej zaawansowane rozwiązania. W Rhenus proponujemy naszym klientom to drugie podejście, oferując im dostęp do nowoczesnych technologii. Usługa niszczenia dokumentów, zrealizowana z ich pomocą to wariant, który nie ma sobie równych na polu bezpieczeństwa informacji.

W jaki sposób przebiega bezpieczna utylizacja dokumentów firmowych?

Współpraca z wyspecjalizowanym podmiotem, takim jak Rhenus, to dostęp do infrastruktury o większej skuteczności niż typowe urządzenia biurowe. Jesteśmy w stanie zagwarantować zdecydowanie wyższy poziom przetworzenia akt, niż tradycyjne niszczarki. Profesjonalna utylizacja sprawia, że w żaden sposób nie da się odzyskać informacji. W rezultacie cała zawartość akt naszych klientów pozostaje bezpieczna.

Podmioty, które do tej pory skorzystały z pomocy Rhenus, doceniają nasze usługi niszczenia dokumentacji za:

  • kompleksowość
  • terminowość
  • priorytetowe traktowanie procedur bezpieczeństwa

Mamy doświadczenie w rzetelnym planowaniu utylizacji na dużą skalę. Obsługujemy przedsiębiorstwa z różnych branż, w tym korporacje, dysponujące ogromnymi ilościami dokumentów. Podczas swojego działania bazujemy na sprawdzonych procedurach. Dzięki nim możemy skutecznie zadbać o kwestie bezpieczeństwa. Klienci, którzy zdecydowali się na współpracę z naszą firmą, obdarzyli nas ogromnym zaufaniem. Nie chcemy go zawieść. By zapewnić im najwyższe standardy bezpieczeństwa, zatroszczyliśmy się o prawidłowe zabezpieczenie obiektu i o świetne przeszkolenie naszej załogi. Na każdym etapie utylizacji weryfikujemy poprawność procesu. Wszystko po to, by utrzymać wysoki standardy, które sami sobie narzuciliśmy.

Co zyskujesz, wybierając profesjonalne niszczenie dokumentów?

  • niezawodność

W naszej pracy nie ma miejsca na błędy, co oznacza, że Twoje dane są w stu procentach bezpieczne. Dbamy o to, stosując bariery fizyczne i logiczne, uniemożliwiające dostęp do akt nieupoważnionym osobom. Już na etapie odbioru dokumentów od klienta troszczymy się o to, by wykluczyć ryzyko jakichkolwiek pomyłek - sporządzany zostaje oficjalny protokół, a pojemniki z aktami opatrzone zostają barcodami. Gdy utylizacja dokumentów zostaje zakończona, generujemy specjalny certyfikat, stanowiący dowód zrealizowanej usługi.

  • oszczędność czasu

Każdego dnia udowadniamy, że poufne niszczenie dokumentów może być realizowane sprawnie i terminowo. Na straży terminowości stoi nasza profesjonalna załoga oraz niezwykle wydajna instalacja niszcząca. W jednej chwili może przetworzyć ogromne ilości dokumentacji. Efekt? W krótkim czasie od zlecenia usługi możesz spodziewać się, że usługa zostanie zrealizowana. Nasza pomoc to prosty sposób na to, by jak najszybciej uporać się z problemem przedawnionej dokumentacji.

  • pewność, że przestrzegasz obowiązującego prawa

Bezpieczne niszczenie dokumentów musi być zgodne z RODO. Współpraca z Rhenus oznacza, że Twoje akta zostaną zutylizowane w taki sposób, że dalsze przetwarzanie danych nie będzie możliwe. Administrator danych osobowych, który nie dopilnuje spoczywających na nim obowiązków, musi liczyć się z konsekwencjami natury prawnej.

Niewywiązanie się z postanowień RODO oznacza dla firmy także problemy o charakterze wizerunkowym. Wybierając nasze usługi, całkowicie zabezpieczasz się przed tym ryzykiem. Utylizacja dokumentów jest realizowana zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 27001.

Klienci Rhenus mogą liczyć na szeroko zakrojoną pomoc

Firma, która chce samodzielnie zadbać o utylizację swoich akt, już na samym początku może napotkać różne problemy. Wynikać mogą z wielu kwestii. Nierzadko przeszkodę stanowi brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury, nieznajomość wymogów prawnych czy brak wiedzy na temat planowania tego typu procesu. Do tego należy dodać braki kadrowe - w końcu przeprowadzanie tak szeroko zakrojonych działań, jak zbiorowa utylizacja dokumentów, wymaga dodatkowych rąk do pracy. Alternatywą jest oczywiście oddelegowanie do tego zadania już zatrudnionej załogi. To jednak rodzi kolejne trudności, związane z przeszkoleniem i z zaniedbaniem dotychczasowych obowiązków na rzecz utylizacji akt.

W Rhenus wychodzimy z założenia, że poufne niszczenie dokumentów można przeprowadzić tak, by uniknąć wszystkich wyżej wspomnianych problemów. Nasze usługi to odpowiedź na potrzeby nowoczesnych firm, które pragną zadbać o niszczenie niepotrzebnej dokumentacji. Bez zbędnego czekania, bez zaniedbywania swoich dotychczasowych zadań i bez strachu o ewentualne wycieki danych.

Poufne niszczenie dokumentów - do kogo kierujemy nasze usługi?

Bezpieczna utylizacja akt jest rozwiązaniem dopasowanym do potrzeb każdej firmy, chcącej solidnie zadbać o bezpieczeństwo niszczonych informacji. Nie ma znaczenia to, w jakiej branży i na jaką skalę działa Twój biznes. Nasze doświadczenie i zaangażowanie pozwalają nam skutecznie obsługiwać różnorodne podmioty. Po rozwiązania od Rhenus sięgają przedsiębiorstwa ceniące profesjonalną obsługę, przetestowane pod kątem bezpieczeństwa procedury i rzeczowe doradztwo.

Przekonaj się, jak wygląda utylizacja dokumentów firmowych w naszym wykonaniu

Cały proces został zaplanowany w taki sposób, by z barków klienta zdjąć jak największy ciężar związany z niszczeniem akt. Pierwszym etapem usługi jest dokładne zapoznanie się z potrzebami odbiorcy. Wspólnie ustalamy termin odbioru dokumentacji oraz sprawdzamy, który model współpracy będzie dla niego odpowiedni. Następnie zjawiamy się w siedzibie klienta, sprawnie odbieramy akta, które następnie zostają przetransportowane do naszej instalacji niszczącej. Bezpieczeństwo i szybką realizację usługi gwarantuje m.in. sprawdzony system bezpiecznych pojemników - nie tylko chronią akta, ale pozwalają je też sprawnie przenieść z miejsca na miejsce.

Wybierz bezpieczne niszczenie dokumentów z Rhenus i postaw na jasne zasady współpracy

Serdecznie zachęcamy do dołączenia do grona naszych zadowolonych klientów. Oprócz sprawnej, bezpiecznej utylizacji, zyskują oni także poczucie bezpieczeństwa i spokój wynikający ze świadomości, że nad przebiegiem całego procesu czuwają profesjonaliści. W Rhenus dbamy o to, żebyś od pierwszych chwil współpracy był dokładnie poinformowany o tym, na czym polegają nasze usługi. Z nami uda Ci się osiągnąć poziom bezpieczeństwa informacji, o który trudno byłoby zadbać w pojedynkę - niszczymy dokumenty w 3 klasie utajnienia wg normy ISO 21964. Dzięki skali działania możemy zaproponować naszym odbiorcom korzystne warunki cenowe. Chcesz dowiedzieć się więcej o naszej usłudze utylizacji dokumentów firmowych? Skontaktuj się z naszymi doradcami - w ciągu 24h przygotujemy bezpłatną wycenę.

Kto korzysta z naszych usług?

Case Study OKE Poznań
Case Study ANS WSZiA w Opolu
Case study INTER CARS
Case study Hochland
Case study Agata Meble
Case study GLS
Case study Polpharma
chevron_left
chevron_right
1
7

OKE Poznań

Kiedy w ciągu kilku dni trzeba odebrać kilkadziesiąt ton dokumentów, sprawne działanie to podstawa. Liczy się baza logistyczna, doświadczony zespół i dobra organizacja. Wtedy nie straszne jest żadne wyzwanie.
Zobacz Case Study

ANS WSZiA w Opolu

Uczelnie wyższe to ważna grupa podmiotów o szczególnych potrzebach w zakresie zarządzania danymi. Podobnie jak placówki medyczne czy banki gromadzą znaczne ilości informacji zawierających dane osobowe, w tym dane wrażliwe. Bywają one zapisane w tradycyjny sposób na papierze, ale też na nośnikach elektronicznych. Niezależnie od formy utrwalenia zawsze wymagają szczególnych procedur podczas procesu niszczenia.
Zobacz Case Study

INTER CARS

Dostosowanie sposobu odbioru i niszczenia dokumentacji do potrzeb klienta to podstawa pracy Rhenus Office Systems. Nie chodzi jednak wyłącznie o ustalenie wygodnego harmonogramu pracy, ale również o formę odbiorów. W przypadku Inter Cars S.A. to właśnie palety okazały się najlepszym rozwiązaniem.
Zobacz Case Study

Hochland

Regularne niszczenie dokumentacji w siedzibie firmy to wyzwanie, które wymaga nie tylko odpowiedniego przygotowania pracowników, ale i profesjonalnego sprzętu. Spełnienie tych warunków wbrew pozorom nie jest proste, nawet dla dużych korporacji. Nie bez powodu coraz więcej firm decyduje się na outsourcing tego typu procesów.
Zobacz case study

Agata Meble

Odbiory dokumentów do niszczenia bardzo często odbywają się raz w miesiącu albo kilka razy do roku. Co jednak, jeśli klient potrzebuje połączyć te dwa typy usług? W Rhenus Office Systems staramy się odpowiadać na bardzo indywidualne potrzeby i za każdym razem tworzymy spersonalizowany model tak, aby w maksymalny sposób odpowiadał on potrzebom klienta.
Zobacz Case Study

GLS (General Logistics Systems Poland)

W związku z dynamicznym rozwojem rynku e-commerce, branża kurierska ulega szybkim zmianom. Powstanie kolejnych oddziałów i znaczny wzrost liczby dokumentów transakcyjnych wywołały potrzebę wprowadzenia bezpiecznego systemu odbierania i niszczenia dokumentów.
Zobacz Case Study

Polpharma

Grupa POLPHARMA jest największym polskim producentem leków. Należące do niej spółki oraz zakłady produkcyjne rozproszone są na terenie całego kraju. Klient szukał partnera o zasięgu ogólnopolskim do obsługi w zakresie odbioru i niszczenia nośników informacji przede wszystkim w tradycyjnej papierowej formie.
Zobacz Case Study